Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, October 23, 2008

Interview Darul Quran

Pada hari Isnin dan Selasa baru-baru ini(20&21 oktober 2008) telah diadakan temuduga persijilan tahfiz Darul Quran-UIAM di SMKA TAHAP. Maklumat yang saya terima, pelajar daripada TAHAP yang hadir untuk temuduga tersebut seramai lebih kurang 17 orang (muslimin & muslimat). Salah seorang daripada pelajar TAHAP yang pergi temuda tersebut ialah Ketua Umum, Zakiy Misbari.

Tahun ini pelajar yang hadir untuk temuduga lebih ramai berbanding dengan yang sebelum ini, salah satu faktor mungkin adalah kerana borang yang tidak terhad pada tahun ini. Jadi jumlah pelajar tahun ini khususnya di Pahang meningkat dari tahun sebelum. Antara sekolah yang turut menghantar pelajarnya hadir ke temuduga ialah SBPI Pekan, SBPI Temerloh, SMA al-Ihsan, SMKA Pahang dan beberapa buah sekolah lagi.

Sekali lagi Sekolah kita jadi tuan rumah, jadi sahabat-sahabat di sekolah sekarang ini jaga imej sekolah kita dengan sebaik mungkin. Jangan sampai nama baik TAHAP tercemar, takut nanti jadi fitnah besar pada agama kita..

Doa kami daripada ex-Tahap semoga Allah pemudahkan segala urusan adik-adik yang hadir untuk temuduga tersebut. BarakAllahu fi kum......

p/s: Kepada sesiapa yang berjaya masuk Darul Quran nanti mintak contact dengan ex-Tahap kat sana ( Abdul Fattah or Aisyah) nak contact yang lain bleh juga tapi sempat sekejap je la...

No comments: